maandag 19 december 2011

De Kreadoe afther party.....

Ja afgelopen zaterdag was het dan zover, tijd voor de Kreadoe afther party, elk jaar organiseer ik een leuke verassing voor al mijn lieve vriendinnen die weer mee zijn geweest om te helpen op de Kreadoe.

Waar ging de reis deze keer naar toe?
We gingen naar Atelier Bep in Hall, waar we eerst gezellig gingen koffie drinken en beppen in de sfeervolle keuken van Bep.



En onder het beppen door hebben we ook nog een prachtige kerstsok gemaakt, een kerstsok met een eigenwijs engeltje erin.


Ik vond het een super gezellige dag en ik hoop dat mijn vriendinnen het ook zo hebben ervaren, we werden heerlijk verwend door Bep met heel veel lekkers bij de koffie en de thee en ook de lunch was er goed verzorgd, met heelijke soep en nog veel meer.





Bep, bedankt voor deze gezellige dag!

Deze foto komt van de weblog van Bep!

1 opmerking:

  1. Deze dame heeft het ook erg gezellige gevonden om met z'n allen op stap te gaan en dan nog wel naar Bep. Bep heeft ons heerlijk verwend met allemaal lekkere dingen. Ook hebben we inderdaad heel wat af gebebt. Jannie bedankt voor de gezellige dag. Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen